Jul 20, 2010

I mean life has to be sloughed: has to be faced: to be rejected; then accepted on new terms with rapture. ~Virginia Woolf

oleh amilah_142

sekarang ni tengah baca 'dua lauk' oleh Taf Teh dan D'ianadi
aku beli online
baru dapat harini.
ngee

buku ni lebih kepada himpunan cerpen
aku tak habis baca lagi. tapi bagi aku, kurang memuaskan lah.
dari segi kisah, BAHASA..
suka eja perkataan bahasa inggeris dalam sebutan bahasa melayu.
kalau sikit2 tak pe gak, ni dah banyak.

contoh: aniverseri(anniversary ,parfum jasmin (perfume kut), vampir (vampire)

ada sikit cerpen je yang menarik perhatian aku. Tapi yang best kan, ada ungkapan yang aku suka.

QUOTE
Miawwwwww.
Dari zaman batu, kemudian rock kapak, sehingga zaman Yahoo, Google, Blogspot. Wordpress, Shelfari, Facebook, tiada siapa pun yang faham apa ertinya miawwwwww.

ungkapan ni buat aku gelak je masa baca tadi. Lagipun cerpen yang ini satu, memang best.

lepas tu, aku rasa penulis ni berpendidikan sains. Sebab ada unsur sains..
"bau- bau atmos ultra-ungu berlaga-laga"
"si botak ini berkemungkinan ada masalah proposi dan fluktuasi hormon"
"zarah luka"

http://forum.malakat92.com/lofiversion/index.php?t2338-100.html

5 comments:

  1. ah! bukan lu ke yang tulissss?

    pening! haha!

    ReplyDelete
  2. Ini,
    Komen dari pembaca Dua Lauk bernama amilah_142.



    ;-0

    ReplyDelete
  3. sungguh sains ceritaaa taf tehh..

    ReplyDelete
  4. "Meow” means “woof” in cat." ~ George Carlin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...